poniedziałek, 25 marca 2013

O16 . Grande + niespodzianka . Zawieszam Bloga . !!




















Niespodzianka :






 Siemka ! Dzisiaj zrobiłam Grande po Gościnnej .  Widze ze mało było komentarzy do Gomez . : /
Jak widzicie w tytule notki " Zawieszam Bloga . !! " , powód zawieszenia jest banalny ...
Zblizają się święta , a ja po za tym mam duzo nauki . Nie mam czasu wchodzić i dodawać notki ..
Zawias będzie trwał pare tygodni , a może i dwa miechy ... : - //
Więc Pa pa . < 3 I życzę wesołych świąt . ! : **

6 komentarzy:

  1. Szkoda, że zawieszasz . Bardzo podoba mi się twój blog ! < 3
    Wesołych Świąt Asiu . !!
    // fragolly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro , że zawieszasz bloga : (
    Nawzajem < 3 .

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę z Grande . Tylko szkoda, ze nie zrobiłaś Kwadratów :(
    Czekam na następną notke z może Cat Valentine ?
    // Tosiaczek

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna Notka . Biorę Króliczka xd
    W NN Bieber . < 3 lub Valentine

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra notka. Kolejna notka z Rosalie Cullen

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna grafika. Kolejna notka z lovato .

    OdpowiedzUsuń