piątek, 24 maja 2013

O27 . Gomez .














Siemka !
Tak sie jakoś złożyło, że z jakieś dawo nie było notki .. 
Coraz częściej zastanawiam się nad zawieszeniem . No nawet sie zastanawiałam pare razy czy by bloga NATUURALLL  nie opuścić :( 
Za niedługo wyjeżdżam na kolonie .. 
Co do notki to mi sie nawet podoba, zrobiłam 200x200 :) no a jak wam sie podoba ? ;*
To ja już się nie będę rozpisywała ;* Do następnej notki . 
no i właśnie kto ma być w NN bo pewnie znów ja dodam :)


Bierzesz - Piszesz !


7 komentarzy:

  1. BIORE KILKA Z POPRZEDNICH NOTEK I Z TEJ OCZYWIŚCIE ! < 333
    ŚLICZNA NOTKA ! JUŻ NIE MOGŁAM SIE DOCZEKAĆ KIEDY DODASZ .. -_-
    A CO DO BLOGA TO GO NIE ZAWIESZAJ ANI NIE OPUSZCZAJ !! :* UWIELBIAM TWOJEGO BLOGA ! <3333
    W NN ZRÓB BIEBERA ! <33
    POZDR . / ELENIA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam sie z koleżanką u góry ! ;*

      Usuń
  2. Dlaczego tak długo notki nie było ? Tęskniłam za tym blogiem <3
    Pobieram + w nn Bieber !
    / Pamela

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie
    Biore

    OdpowiedzUsuń
  4. Pobieram kilka <3
    W NN Cyrus po proszę ;*
    Notka jest cudowna
    /Carmenka

    OdpowiedzUsuń
  5. FAJNE ICONKI WIEC NIEKTÓRE POBIORE . ;****8
    NOTKA NOWA CHCE Z GOMEZ I NIEZNANE
    WSZYSTKIE NOTKI SĄ ZAJEBISTE < 3

    OdpowiedzUsuń